Onze school

tel. en fax    014/50.93.48

mail1
mail2

Onze school is een vrije, lagere gemengde oefenschool met jongens en meisjes tussen zes en twaalf jaar.
tovenaartje Onze school heet Windekind.
Op ons logo zie je de tovenaar, die met zijn toverstaf bij ieder kind talenten zichtbaar maakt.  Hij raakt hen aan en tovert hen om tot "Windekinderen": elk kind met al zijn of haar eigen mogelijkheden wordt door de wind opgetild en meegevoerd.  Die wind stuwt hen verder, neemt hen mee en inspireert hen.  In onze school ontdekt en ontwikkelt elk kind zijn eigen talenten.  Zo ontdekken we wie rekenknap, taalknap, muziekknap, beweegknap of …knap is.
In onze school kan je van alles leren. Maar leren doe je niet alleen uit boeken.  Wij leren ook veel van elkaar door samen te werken, samen te vieren, samen te leven.  Zo streven we ernaar dat ieder kind zich kan ontplooien en zijn eigen plek vindt.  Niet alleen voor de kinderen, maar ook voor de ouders staan onze deuren altijd open.  Samen school maken vinden wij echt heel belangrijk.

Lesuren:
- Voormiddag : 08u44 – 11u55 (woensdag) of 11u40 (overige dagen)
- Namiddag   : 12u55 - 15u50

Het toezicht op de speelplaats begint om 08.20u. 's Morgens belt het om 08u40.
Na de lesuren vragen wij u om uw kind tijdig af te halen aan de schoolpoort.

Via onderstaande link kan je ook een bezoek brengen aan de website van onze kleuterschool:

kleuterschool

We wensen je een heel fijne tijd in onze school!